maandag 13 oktober 2008

Vanwaar deze blog...

Met mijn studie Marketing - en de opdracht tot het maken van een blog in het bijzonder - in het achterhoofd wandelde ik enkele weken geleden een lokale bibliotheek binnen. Na wat rondkijken vond ik de afdeling met economische boeken . Mijn oog viel vrijwel onmiddellijk op een klein boekje met een legerprint op de cover. De titel van het boek: 'Guerrillamarketing: Nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant'. De titel sprak me meteen aan en ik besloot het boek te lezen.

Onder de indruk van het concept 'Guerrillamarketing' besloot ik na het lezen van het boek en het opzoeken van wat extra informatie mijn blog te maken rond deze nieuwe vorm van marketing.

Wat u dus kan verwachten op deze blog zijn besprekingen van boeken rond het onderwerp, actuele voorbeelden van reclames in 'guerrillastijl',... alles uiteraard met inbegrip van mijn persoonlijke mening.

Voel u vrij om rond te kijken op de blog, ideeën te verzamelen voor een eigen blog of reclamecampagne, ... . Twijfel ook zeker niet om een reactie te plaatsen met uw persoonlijke bevindingen, opinie of zelfs vragen.

Voor de geïnteresseerden onder u nog even de gegevens van het boek:

Cor Hosper
132 bladzijden
Nederlands
Uitgeverij Haystack
Verschijningsjaar 2007
ISBN-13: 9789077881378

Geen opmerkingen: